Business Provider Group - Ipari cégek
Bejelentkezés

Ipari cégek

Ipari cégek – export hagyományos stratégiával

A sikeres export alapvető feltétele, hogy a vállalatok olyan partnereket találjanak, akik nagyon jól ismerik a helyi adottságokat. A miénktől eltérő jogi, gazdasági, kulturális környezet ugyanis nem kevés kockázatot jelent számukra. A magyar cégek többnyire B2B (Business-to-Business) stratégiát folytatnak külföldön, nem szólítják meg közvetlenül a vásárlókat, még akkor sem, ha fogyasztási termékeket gyártanak.

A külföldi piacra lépés hosszú, összetett folyamat – akár éveket is igénybe vehet. Fontos feladat a disztribúciós háttér kialakítása, valamint a külföldi partnerek támogatása a marketingben és az értékesítésben. Az exportőröknek komoly nemzetközi feltételrendszernek kell megfelelniük, például a szabványosítás terén. Sok múlik a logisztikán, a külkereskedelmi technikákon, vagy a pénzügyi kockázatok kezelésének módján is.

Az online kommunikáció az iparvállalatok esetében önmagában kevés, csak az integrált marketingkommunikáció hozhat eredményt. Utóbbi lényege, hogy átfogó tervezéssel kell kialakítani a megfelelő kommunikációs stratégiát és kiválasztani a kommunikációs célok eléréséhez szükséges eszközöket. Mit jelent az átfogó tervezés és melyiket érdemes választani a különféle eszközök (pl. direkt marketing, public relations, promóció, vásárok, kiállítások, online eszközök, stb) tárházából? A kérdés megválaszolásában és a stratégiai döntések meghozatalában is támogatjuk partnereinket.


Mivel támogatjuk az ipari cégek exporttevékenységét?
Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!